mandag 9. desember 2013

Julesang

En av favorittene . . .



Luke 9

Heisan og Hopsan og fallerallera....



fredag 6. desember 2013

Luke 6

Løp, løp så fort du kain...du kain ikke ta mæ for æ e pepperkakemann.

torsdag 5. desember 2013

Dele, glede og sanse



Lukt 
Kjenne på
Det å skape 
Lage en rekke







Kanel 
Nellikspiker
Stjerneanis
Bark
Speil
Kongler






















Adventstiden på Stjerne





Vi henger opp et rødt hjerte i adventskalenderen vår hver morgen


Vi baker (og smaker på) deilige julekaker 



"Julen er jo barnets tid"
                (Henrik Ibsen)