torsdag 8. oktober 2015

Retrolitteratur


I Ugletårnet har vi lest en bok fra 70-tallet. Rart å tenke på at kanskje mamma og pappa har lest akkurat den boka da de var små. Uglebarna syns historien var spennende.

Forberedelser til martna

Vi teller,pakker,teller,pakker...



Vi spiller på kazoo



Bålmat