mandag 12. oktober 2015
torsdag 8. oktober 2015
Retrolitteratur
I Ugletårnet har vi lest en bok fra 70-tallet. Rart å tenke på at kanskje mamma og pappa har lest akkurat den boka da de var små. Uglebarna syns historien var spennende.
Etiketter:
Høstmartna,
kommunikasjon- språk og tekst
Abonner på:
Innlegg (Atom)











