mandag 15. august 2016
fredag 5. august 2016
Bringebær
Vi er i gang med et nytt barnehageår i Ugletårnet, og denne uka har vi brukt mye tid på å utforske området. Det er masse villbringebær rundt omkring, og barna har plukket på strå, i kopp, og mye rett i magen. Vi bestemte oss for å lage bringebærboller...
fredag 8. juli 2016
God sommer
Och smultron det gjör jag åt barna
För det tykkar jag dom kan få
Och andra små roliga saker
Som passar når barna är små
Och jag gör så roliga ställen
Där barna kan springa omkring
Då blir barna fulla med sommer
Och bena blir fulla med spring
VI ØNSKER DERE EN RIKTIG GOD SOMMER
onsdag 6. juli 2016
tirsdag 5. juli 2016
Malvik bladet
Takk for at dere ser på barnehagen som en læringsarena der barn, foreldre og personal samhandler og bruker hverandres kompetanse.
Etiketter:
Komet,
Sol,
Stjerne,
Ugletårnet
Abonner på:
Innlegg (Atom)
