fredag 21. juni 2013

Samlingsstund




Eirill planlegger og pynter til samlingsstund.



Fra prosjektrommet tar hun med seg rosa paljetstoff, diamanter, diskokuler og farget glasskuler.








Lisen får ikke sove.

Hilde vil være Lisen, Sigrid skal være mamman, Alise skal være storesøster.


 Mamma legger Lisen med bamsen sin.
men Lisen vil ikke sove, hun vil ha flere kosedyr. 
Mamma: jeg får ikke sov.....jeg må ha haren...
Mamma: jeg får ikke sove.... jeg må ha pinnsvinet......osv.




Til slutt er det så fult i senga til Lisen, slik at hun ikke får sove.... Mamma må ta ut alle kosedyrene bortsett fra bamse. Da får Lisen sove!


2 kommentarer:

  1. Så fin måte å leke historier:) jeg får lyst til å delta!

    SvarSlett
  2. Du er velkommen:-)vil du være Lisen eller mamma`n?

    SvarSlett