torsdag 26. februar 2015

Forestilling på karnevalet

Fisken Carlos fra spania har havnet i et ukjent hav. Der møter han lofottorsken som viser han rundt i havets bunn. Der blir han advart mot sjørosene med fangarmer og for den skumle haien.









Samme dag er en fisker ute på fisketur. Han sier: Hvem er det som svømmer ved min ubåt?
Fisken Carlos: jeg er fisken carlos og jeg er blodfattig og tynn. Ikke ta meg, men etter meg kommer en som er mye større.
Så kommer lofottorsken.
Fiskeren: Hvem er det som svømmer forbi min ubåt?
Lofottorsken: Det er den bitte lille torsken, ikke ta meg. Etter meg kommer det en kjempe stor fisk!
Fiskeren: Hvem er det som svømmer forbi min ubåt?
Haien:  Det er haien aldri mett! Nå tar jeg deg, sier fiskeren

Haien: Hjelp meg!!
Etter å ha lovet å være snill tar carlos og torsken å setter haien fri.
De tre fiskene blir venner.






Sanger:
  • ro,ro til fiskeskjær
  • Lofottorsk
  • Hai sangen
  • Bob, bob 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar