fredag 25. september 2015


Bygg og konstruksjon som møteplass

Materialet inspirerer og barna møtes, forholder seg til sine opplevelser, snakker med hverandre og finner nye løsninger. Alle sanser og erfaringer utfordres. Bygging er ett av verktøyene barna har tilgang til for å uttrykke følelser, relasjoner, farge og former. Bygg og konstruksjon handler ikke bare om ulike teknikker, men også om demokrati, om det å være delaktig. 

                                                                               Bygg og konstruksjon i barnehagen, Mia Myelesand









Vi møter materialet på ulike måter; 
forsiktig, undrende, rett på, utforskende,sammen.





1 kommentar:

  1. Jeg vil dele et vitnesbyrd om hvordan Le_Meridian finansieringstjeneste hjalp meg med lån på 2.000.000,00 USD for å finansiere marihuana-gårdsprosjektet mitt, jeg er veldig takknemlig og jeg lovet å dele dette legitime finansieringsselskapet til alle som leter etter måte å utvide hans eller hennes virksomhet project.the selskapet er finansieringsselskap fra Storbritannia / USA. Alle som søker finansstøtte, bør kontakte dem på lfdsloans@outlook.com. Eller lfdsloans@lemeridianfds.com. Benjamin er også på whatsapp 1-989-394-3740 for å gjøre ting enkelt for enhver søker.

    SvarSlett