3 gutter får velge en sykkel for å ta med seg inn, akkurat som jentene i den forrige gruppa.
"hvis kjeda dett av bli vi svart på fingran"
"hjulan går itj rundt hvis itj kjeda e på"
De voksnes tanker om samarbeidet:
enighet om tegneprosessen,
godt samarbeid,
utfylte hverandre,
diskuterte detaljer og
hvordan det skulle tegnes
"hvis vi har punktert må vi pomp inn luft i ventilen"
Vi har en opplevelse av at disse
guttene har mer fokus på sykkelens mekaniske detaljer, proporsjoner, nøyaktighet og funksjon framfor det estetiske, når vi sammenligner tegneprosessen med sykkelprosjekt 1.
" d e da itj ungan som har tegna det der?" ref. flere foreldre
Gutta brukte lang tid på tegninga og vi fikk ikke tid til fargelegging akkurat da, kunne vi hatt et annet inntrykk om vi har fått til det?
I ettertid har vi inntrykk av at de er ferdige.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar